sâmbătă, 16 iulie 2011

Saint-Jean-Pied-de-Port - Roncesvalles

Prima etapă de mers.

Ziua începe devreme, după părerea noastră. La șase și jumătate suntem jos să primim micul dejun atât de promis. În loc de asta primim o muștruluială pe cinste. Ce fel de pelerini suntem noi dacă plecăm atât de târziu? N-avem pic de rigoare. N-ar trebui să primim nimic! Și așa a ținut-o pe tot parcurdul mesei. Plecăm la 7.00.





Avem de făcut 25 km. Plecăm de la 190m, traversăm Pirineii pe drumul pe care Napoleon a invadat Spania printr-un pas situat la 1.450m după care trebuie să coborâm la 950m.











Primul popas îl avem după 7.5 km.





Prima oportunitate de a ne reaproviziona cu apă dar și prima întâlnire cu Dumnezeu (după cum zice Joao).





Kilometrul 15 ne aduce o supriză care merită detaliată într-un post separat.

Ajungem și în "vârf". Pentru 10 minute nu ratez ocazia să ma bucur de un power nap.





De coborât coborâm pe o pantă foarte abruptă - 25%. Destul de nasoală pentru piciorul meu stâng, cu care am călcat strâmb.

Ne bucurăm că am ajuns în șapte ore și jumătate. Stăm alături de alți oameni la terasă în Roncesvalles.





Încă nu ne vine să credem că am terminat pe azi și că tot ce avem de făcut e să ne relaxăm până la 2200 când se dă stingerea.

Avem 25 km. Mai avem 755.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Roncesvalles,Spain

2 comentarii:

  1. Ieri am fost la scufundari.
    " unde iti sunt vecinii?" ma intreaba Diana. " Prietenii mei", zic eu "bat Spania la picior".

    "Camino de Santiago?!?" intreaba un diver care prinsese din zbor conversatia :-)))

    In rest apa avea 5 grade la -21 de metri. Spor la mers!

    RăspundețiȘtergere
  2. Știi că nu-mi place apa rece. Mai bine mă duc la plimbare.

    RăspundețiȘtergere