luni, 11 iulie 2011

Farmacie

- Imodium, aspirină, dicarbocalm și ceva pentru bășici dacă aveți.
- Sunt bășici sau bătături?
- N-au apărut încă, dar simt eu că vor apărea.
- Aha! Plecați în concediu?
- Cam așa ceva. Mă duc să merg vreo 800 km pe jos.
- Undeva în Spania?
- Pe acolo.
- Am făcut și eu Santiago anul trecut - îmi zice farmacista. L-aș mai face oricând, chiar dacă am un picior mai scurt.

Devenim prieteni și încep să primesc sfaturi despre ce mă așteaptă.

Încheie cu "Buen Camino!" - ceea ce îmi doresc cu adevărat!

2 comentarii:

  1. Mai exact, ce anume e bun pentru besici? Incep si eu El Camino peste o luna si nu stiu ce e mai bun.
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am luat Compeed. Sunt un fel de plasturi semitransparenti foarte buni pentru bășici sau bătături (așteaptă-te și la asta). Se așază peste, ca un al doilea strat de piele. Le gasești în mai multe dimensiuni, în farmacii. O să le găsești și pe drum, dar mai bine iei de acasă. Nu știi pe unde te apucă.

    Buno camino!

    RăspundețiȘtergere