sâmbătă, 16 iulie 2011

București - Saint-Jean-Pied-de-Port

Din București plec cu greu după o noapte lungă în care prietenii au grijă să-mi ureze printre pahare de roze și sticle de bere "să ajungi primul!"

Avionul e la 6.25. București -Bordeaux. Aveam de ales între Bordeaux și Toulouse. Am zis că nu pot pleca la drum Toulouse.

Escala în Roma mă ajută să descopăr o salată perfectă: pe un pat de rucola se pun câteva bucăți de mozzarela, peste care se încolăcește câte un anchois. Două jumătăți de roșii completează tabloul cromatic. Se stropeste după gust cu ulei de măsline extravergin și se însoțește de un pahar de proseco. Două. Perfect!

În Bordeaux mă întâlnesc cu baieții, care mă asteaptă cu o sticlă de Margaux. Cică e pentru drum. Drept urmare comandăm o sticlă de Graves să sărbătorim revederea. A meritat! Pentru Margaux trebuie să improvizăm niște pahare pe tren.





Sec. Excelent, deși n-aș putea spune exact de ce fructe de pădure îmi aducea aminte. Cu siguranță genul de vin care merita altfel de pahare.

Ajungem în Saint-Jean-Pied-de-Port seara, pe la 21.40.



Hostelul la care trimisese Joao mail să facă rezervare ne spune că nu mai are camere. Găsim altul, și pentru 12 euro de persoană ne cazeză și insistă de câteva ori că avem mic dejun incus și că așa condiții nu mai găsim noi în toată Spania. Oricum vorbește mult, repede și într-o franceză amestecată cu bască. Are insă deptate. Cazarea e bună. La 22.00 însă portile se închid și se dă stingerea. Să fie lumea odihnită. Mâine deșteptarea e la 6.00.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu