miercuri, 3 august 2011

San Nicolas del Real Camino - El Burgo Raneros

Drum lung, început cu greu, mai târziu decât ne propusesem. Știam că nu aveam mult de mers pentru ziua aia, doar vreo 25km.

Poate de aia, când am ajuns, pe la 1030 am și petrecut puțin mai mult timp în Sahagun (ori Shogun cum ne plăcea nouă să-i spunem).

Am oprit lăngă statuia pe care am postat-o acum câteva zile. Eu și Joao să stăm de vorbă cu San Miguel, Teo a cerut o limonadă proaspătă. "N-avem limonadă, zice doamna, dar am ceva mai bun pentru picioarele unui pelerin!" - îi aduce un pahar cu cea mai bună Sangria pe care am gustat-o până acum.

Doamna făcuse și ea Camino de mai multe ori și, pe lângă parola de internet de 20 de caractere, ne-a mai dat și o gramadă de sfaturi pentru drum.


Am plecat de acolo cu greu pentru a ajunge în El Burgo Raneros - care am înțeles că s-ar traduce prin Orașul Broaștelor, sau Broșteni. Cam așa și era. Dacă faceti vreodată Camino, încercați să-l ocoliți. Faceți un efort de +13km pentru următoare localitate.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu