luni, 1 august 2011

Fromista - San Nicolas del Real Camino

Via Carrion de los Condes 51.4 km. După calculele noastre am trecut de km 400 și implicit de jumătatea drumului.



Meseta. Singurul lucru notabil poate fi încercarea noastră de a pleca din Carrion de los Condes dimineața devreme - pe la 0530. Ni se recomandase să placăm așa ca să vedem stelele - fiind un fel de stepă nepoluată. N-am vazut mai multe stele decât vedeam iarna, copil fiind, pe cerul înghetat.

Al doilea lucru de care trebuia să avem grijă era că urma o zonă de peste 17km fară nimic altceva decât un singur copac. Din nou un mit. Erau copaci. Era chiar un domn cu o rulotă care vindea cafea, făcuse un grătar și asculta un fel de Radio Vacanța, pe la km 10-12.

Ritmul de mers a fost infernal. Nu cred că am avut mai mult de 3km/h pe bucata respectivă.


Noroc că ne-am revenit după cafea și am tras tare. Atât de tare că am făcut cu 6km mai mult decât ne planificasem pe ziua respectivă.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu