luni, 8 august 2011

Ponferrada - La Portela de Valcarce




Noroc că a căzut într-o zi de luni, după week-end, că ne-am încurajat la mers. Cam fiecare cu gândurile și muzica lui în cap, dar ne-am încurajat.





Am plecat la drum cu gândul de a face măcar 35km, iar după aia, pe unde om găsi un loc care să ne placă, al nostru să fie. Am făcut aproape 39km, iar locul ales merita macar pentru tocănița de iepure sau pentru internetul neparolat.


Ca sa ajumgem aici, a trebuit sa trecem prin Villafranca del Bierzo. Cam scurtă trecerea pentru cât de frumos era orașul.





Azi am sărbătorit cum trebuie faptul ca am trecut de km600. Mi-am pus o fașă elastică la glezna aia stângă. Merge. Și chiar merge bine. Mai avem sub 160km până în Santiago. Maine trecem în Galiția.






- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comentarii:

  1. Hai, mah! Hai ca se poate! Hai ca mai e un pic :-) Hai, Monstrule ca daca faci 35km/zi, aler si eu maine 5 in cinstea ta :-)

    Hai, baietiiii!!!!! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bagă mare că am făcut 35. Du-te la al Bătrân (colegul tău) să te învețe cum faci 5km.

    RăspundețiȘtergere