luni, 1 august 2011

Pierre

Îl întâlnim pentru prima dată în Villamajor de Monjardin. E remarcat pentru că era îmbrăcat exact la fel ca Joao (cel din stânga e Pierre).


Mai târziu vedem și alte similitudini: sunt născuți în aceeași zi, aceeași lună, pe amândoi îi cheamă Petre (pe limba lor).

De atunci, de fiecare dată când s-au văzut ziceau că-s frați. Am mai dat de el pe drum de câteva ori. Azi am mers împreună o bucată de drum.

Vorbise cu tatăl lui să facă împreună Camino. Tatăl a murit, însă, cu o lună înainte de a începe. Pierre s-a hotărât totuși să plece la drum și purta cu el cenușa tatălui său.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comentarii:

  1. Frumos! Mi-aminteste de filmul lui Emilio Estevez (The Way)…

    Poate fi vizionat online aici:
    Partea 1 :
    http://filmikz.net/watch.php?q=aHR0cDovL3d3dy5tZWdhdmlkZW8uY29tLz92PVdaVU5TRFpC
    Partea a 2-a :
    http://filmikz.net/watch.php?q=aHR0cDovL3d3dy5tZWdhdmlkZW8uY29tLz92PVYzN1FOMFBJ

    Bon Camino! Merg si eu cu voi :) Multam fain de povesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa am zis si noi când am auzit povestea lui Pierre

    RăspundețiȘtergere