sâmbătă, 13 august 2011

Am trecut de borna asta:


Mâine pe la 1500 ar cam trebui să fim în Santiago. Azi am plecat de la km51. Ne-am oprit după borna cu km22.

Plecând de la km51, aveam sentimentul unei plimbări. Incredibil de ușurat, știind ca mai sunt doar două zile de mers. Greu de explicat sentimentul de ușurare pe care-l simțeam de dimineață și pe care nu-l aveam când vedeam că mai sunt sute de km.

Maine seară la 2200 ne așteaptă premiul în Santiago. Supercupa Spaniei: Barca - Real. Joao ține cu Real că au mulți portughezi acolo. Eu nu sunt microbist așa că țin cu Barca.

De pe drum adunate...











- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru drum! Si pentru inspiratia pe care mi-ati dat-o vara asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=lRIANU-JZg8&sns=em cadou de final

    RăspundețiȘtergere