duminică, 14 august 2011

Am ajuns

Am ajuns. După 30 de zile și 790km numărați de mine, am ajuns.


Am avut grijă să nu-mi dezamăgesc prietenii și am fost primul.

YouTube Video


YouTube Video

Vă recomand să verificați asta și pe blogurile lor. Merită!

Teo și Joao stau mâine în Santiago, apoi de marți continuă până la Finisterre. Încă aproximativ 90km.

Pentru mine Camino-ul ăsta se încheie aici. Mâine încep altul. Mai mare și mai important. Cosmina mi se alătură pentru asta.

Buon Camino!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comentarii:

  1. Felicitari! Multam de Drum! :) Bon Camino (pe mai departe)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Sabin! Ti-am urmarit drumul cu peripetii si ma bucur tare mult ca l-ai finalizat cu succes. Mult succes in continuare, in toate Camino-urile care vor urma ;-)

    P.S. Data viitoare foloseste te rog WordPress sa pot adauga si eu un comentariu mai usor :))

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI!
    Ma bucur tare mult ca acest final de drum inseamna de fapt un inceput pentru drumuri si lucruri mult mai frumoase!
    Enjoy the life Sabin, ca merita ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo. Cred ca acum este important este sa mergi mai departe si sa dai mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  5. No, amu hai repede acasa ca ni-i foame

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari!
    ...Si care ar fi urmatorul drum? :)

    RăspundețiȘtergere