vineri, 22 iulie 2011

Viana - Navarrete

Plec din Viana cu inima strânsă. Mi-a plăcut orașul, dar mai mult, mi-a plăcut atmosfera de fiesta. Niciodată nu am văzut atâta lume (de la mic la mare, de la copil la bătrân) bucurându-se laolaltă, îmbrăcată în alb și roșu. Și era un "amărât" de orășel. Nu cred că are mai mulți locuitori decât Turceniul :)

Trecem "granița" în regiunea Rioja cu inima plină de speranță și destul de curând ajungem în capitală - Logrono. Cred că aici m-a impresionat cel mai mult tortilla (asupra căreia o să revin) cu ardei copt și parcul care nu se mai termina nici dupa o oră de mers.



În Logrono decidem să meargă fiecare pe Camino-ul lui și să ne vedem direct în Navarrete. O iau la pas încurajat și de coloana sonoră din "From dusk till down". Nu cred ca am vreo coloană sonoră mai bună pentru mers. Cred că rivalizează doar cu Pink Floyd - One of these days.





Ajung în Navarrete atât de repede încât îl prind din urmă chiar și pe Joseph cu tot cu bicicleta lui.


Acolo-i aștept pe băieți. Ne cazăm și mâncăm la unul dintre barurile locale.


Barul sportivilor care merită ceva de bun de mâncare.





Întâmpin și prima pană mai serioasă la papuci. La unul dintre ei mi se rupe unul dintre șireturile laterale de tensionare. Nu am nici 200km făcuți cu ei. Ar trebui sa-mi cer garanția înapoi de la Decathlon. Îl repar cât de cât. Sper să mă mai țină câteva sute de km.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu